Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bilag, drejer rundt...

0
Hej

Jeg får mange bilag via fælles Dropbox med kunder. Det er i princippet nemt at trække dem ind på en postering, men... filerne skal ikke være ret store før end ventetiden er laaang. Og bliver endnu længere hvis man ændrer bilagsnummeret - så bliver bilaget usynligt mens billedet opdaterer. Og når det endelig dukker frem igen, så synes systemet ofte at det skal gøre en højformat-billede til et bredformat. Det kan man jo nemt ændre på, og så veeeenter man igen. Puhaa, der kan godt være en omstændig proces at lave en enkelt postering i E-conomic...

Ventetider er måske ikke så nemme at ændre på, ud over at opdrage folk til at lave mindste mulige filer, men jeres ide med at bilaget skal vendes - det er fa.... mega-frustrerende. Kan det ændres?

På forhånd tak og mvh.

Gitte
i Spørgsmål » Andet af (330 points)

1 Svar

Hej Gitte og tak din feedback, 

I forhold til hastigheden, så er det som du selv siger et spørgsmål om, hvor meget data der skal arbejdes med. Hvis der er meget data, så vil alt andet end lige gå langsommere.

Når det er sagt, så er jeg ikke helt med på, hvor du oplever, at billeder bliver vendt forkert i forhold til dropbox'en du trækker fra. Kan jeg lokke dig at sende et par billeder, eller måske en video på info@e-conomic.dk? Du kan sende den att. Jesper Mieritz. Hvis du er frisk på det, så skal jeg nok lige kigge på, hvad der sker og se på, hvilke muligheder vi har.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)