Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




søgemulighed i intervaller, under søgning og lister

0
Jeg har lige talt med chatten og hun anbefalede, at jeg oprettede et forslag her.

Nogengang har jeg brug for at kunne se f.eks. kontoplanen i et interval. (især når man ikke bruger e-conomic's standard kontoplan)

Det er tit nogle af de nederste numre i kontoplanen, jeg har brug for at se, fra et nummer til et andet. Idag kan man kun søge og se et nummer, ellers er det 'the old way' og scrolle hele vejen ned og hele vejen op igen, hvis man skal finde et ledigt nummer i kontoplanen og oprette et nyt kontonr.( altså når man gerne vil dobbelttjekke på beløbene på konti i samme interval,- ellers er det muligt via rapporter, det ved jeg godt)

Eks: Den nye ferielov kræver et nyt kontonr i balancen, og jeg vil gerne have kontonummeret ind, det rigtige sted, og samtidig se, hvad jeg har under de øvrige i den gruppe af balancekonti (med beløb).

Forslag; i søgefeltet skrives intervallet med .. to prikker mellem som f.eks. 6100..6900. som så betyder fra 6100 til 6900
i Forslag » Andet af (150 points)

2 Svar

Hej Helle

Tak for dit input.

Det er et udmærket forslag, jeg har dog ikke hørt ønsket før, så lad os lige lade dit forslag ligge er par uger mere for at se hvilken respons der kommer fra andre brugere, inden jeg går videre med det.

Heldigvis har du muligheden i rapporten, hvis det viser sig at du er den eneste af vores 150.000 brugere der sidder med dette behov :)

Jeg følger op om et par uger.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen

 

Nu har dit forslag ligget på Forum en måneds tid uden den store tilslutning fra andre brugere, så vi går ikke videre med det i denne omgang.

Dit input er dog altid værdsat og du er mere end velkommen til at skrive på Forum når du en anden gang har feedback.

God weekend.
Forslag af 🔒 (55.9k points)