Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bilagsreference fra E-conomic til banken

0
Hej,

Jeg synes det er et kæmpe problem, at den tekst man skriver i en postering i E-conomic, ikke kommer med over i banken, når man udlæser filer til betaling.

Hvis man eksempelvis i tekstfeltet skriver "Aconto 1. vedr. projekt 2", så burde det komme med over som bilagsreference i banken, og ikke blot referere til betalings-id´et som det er på nuværende tidspunkt.

Pt. er jeg nødt til at lave dobbeltarbejde, og først overføre filerne, for efterfølgende at gå ind i banken på hver enkelt postering, og skrive hvad betalingen egentlig omhandler (da jeg ikke er endelig godkender af betalinger, og direktøren skal kunne se hvad han godkender) - og så ryger ideen med betalinger ved leverance.

Håber det er noget i vil kigge på hurtigst muligt.

Mvh.

Christina
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Christina, 

I forhold til beskedfeltet ved overførsel af betalinger, så kan du ved oprettelse af posteringen angive beskedsfeltet, så det ikke efterfølgende skal rettes. Jeg er ikke helt med på, hvorfor det ikke virker for dig. Vil du uddybe og beskrive, hvorfor du ikke kan bruge feltet ved oprettelsen. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Når jeg opretter en betaling via kontooverførsel, så kan jeg få den besked med over, som er besked til modtager - men det er jo ikke det samme som en bilagsreference, som er en reference til een selv.

 

Ved betaling med FIK-kode er der ikke mulighed for at vedhæfte en besked eer overføres til banken, og dette har jeres kundeservice bekræftet, at det ikke er en funktion i har. Så det ville undre mig, hvis andre kan.

 

Mvh

Christina