Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vedhæftede filer til faktura

0
Hej

Jeg benytter Danløn og her er det muligt for mit personale at vedhæfte filer ved udlæg. Disse filer vedhæftes ofte som jpeg (billede fra smartphone af p-billet).

Så vidt jeg kan se, kan man ikke vedhæfte jpeg-filer til fakturaer.

Det ville jeg ønske, at man kunne:-)

Med venlig hilsen

Steffen Guldmand

GULDMAND.DK
i Forslag » Andet af (240 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

hej Steffen

Tak for dit feedback.

Jeg kan godt forstå dit ønske.

I e-conomic fungerer det på den måde at fakturaen og den vedhæftede fil kombineres til ét dokument før afsendelse, så bilaget er "side 2" til fakturaen.

Da man ikke uden videre kan kombinere en pdf og en  jpeg, er det kun muligt at vedhæfte pdf-filer.

Det vil derfor ikke på nuværende tidspunkt ikke blive muligt at vedhæfte en jpeg i e-conomic, da det vil kræve en hel ændring af vores vedhæftningsfunktion.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen Steffen

Siden du postede dit ønske om at kunne vedhæfte jpegs til salgsfakturaer har vi taget hul på at lave lidt ændringer i vedhæftningsflowet, så nu flytter jeg dit forslag over i kategorien Overvejes, så det kan tages med som en mulighed i vores udviklingsplaner senere på året :)

God weekend.

Tabita
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Steffen

Blot en opdatering på sagen.

De opdateringer vi var ved at lave i september blev ikke gennemført så der er igen lange udsigter til at der kan vedhæftes filer i andre formater end .pdf.

Det kan godt være det kommer til at ske i fremtiden, men næppe inden for det næste års tid.

Jeg håber dog du har lyst til at dele andre gode input med os selvom vi ikke havde mulighed for at opfylde dit ønske i denne omgang.
Forslag af 🔒 (55.9k points)