Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vedhæft flere bilag til en købsfaktura i lagersystemet

0
Nu må det snart være slut med, at I sætter helt "grønne" medarbejdere til at ændre i diverse arbejdsflows.

I dag ville jeg vedhæfte et flersidet bilag fra "Ubehandlede" til en købsfaktura. Det kan man ikke. Man kan kun vedhæfte en side. Alternativet er derfor, at man fjerner bilagene fra "Ubehandlede" og bruger et eksternt program til at samle de forskellige bilag til en fil og derefter henter denne fil ind i fakturakladden via punktet "Lokale bilag". Men NEJ, det punkt fungerer heller ikke.

Den sidste mulighed, som heldigvis virker, er, at man kan trække det kombinerede bilag ind i systemet.

Men sikke dog en omvej. Var det ikke bedre, at nye medarbejdere lærte, hvordan Jeres system skal virke og til sidst tvinger dem til at teste, teste og teste det arbejde de har lavet INDEN I går i luften med ændringerne.
i Forslag » Bilagshåndtering af (26.5k points)

1 Svar

hej Erik

Tak for dit feedback, du kommer som regel med gode og værdifulde input til vores arbejdsflows.

I dette tilfælde er jeg dog lidt forvirret.
Du siger at du vil tilføje et flersidet bilag fra Ubehandlede til en købsfaktura men ikke får lov. Det burde man nu nok kunne. Så jeg har brug for mere info.

Hvilket faneblad er du i, når du oplever dette? Send gerne et skærmprint, så kigger jeg nærmere på din forespørgsel.
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Lager/Vareleverandørfakturaer/Ny faktura/Vedhæftede bilag (Rigtig dårlig betegnelse, da der på tidspunktret ikke er vedhæftet noget som helst)/fanebladet Ubehandlede.

Herfra kan du kun vedhæfte 1 (et) bilag/side. 

Du kan vedhæfte flere bilag fra en lokal placering ved at markere de enkelte filer, men det er jo ikke det, jeg skriver om.

Jeg skriver om et flersidet bilag, der ligger i Ubehandlede. Jeg håber ikke det er nødvendigt med et skærmprint. Når man vælger fra Ubehandlede kommer alle bilagene i denne boks frem i en lang række, hvor man kun kan vælge en enkelt side.

 

 

Hej Erik

Du kan godt vedhæfte et flersidet dokument fra Ubehandlede til en vareleverandørfaktura.

Dokumentet viser blot kun side 1 når du klikker på Vedhæftede - se eksemplet her:

Dette bilag indeholder 4 sider og de vedhæftes alle til posteringen.

Jeg vil dog godt medgive at det kunne vises tydeligere at dokumentet indeholder flere sider. Jeg vil tage dit feedback med når vi i næste måned kigger på forbedringer af denne vedhæftningsfunktion.

 

Mvh Tabita

Jeg fatter simpelthen ikke, at en standardfunktion(Identisk-) udføres på forskellige måder afhængig af, hvor man befinder sig i systemet.

For mig virker det fortsat, som om kontinuitet i systemet  på nogle områder er en by i Rusland.
hej Erik

Nu har vi opdateret vedhæftningsfunktionen i Vareleverandørfakturaer og jeg håber at den nu er mere brugervenlig og overskuelig :)

mvh Tabita