Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forbedringer til kassekladden

+1

Jeg har 2 forslag til forbedring af kassekladden

  1. Mulighed for at have flere beholdningskonti øverst i kassekladden
  2. Kolonne på posteringsoversigten i kassekladden med mulighed for at se om man har valgt, at et beløb skal periodiseres - evt. med angivelse af antal md. beløbet fordeles over.
i Forslag » Andet af (230 points)

2 Svar

Hej med dig.

Tak for dit feedback.

Dit forslag om at man kan se i oversigten i kassekladden om et beløb er periodiseret, har jeg hørt fra andre brugere, så det vil jeg lægge i puljen til forbedringer, så må vi se om det er noget vi kan implementere i slutningen af året.

Udfordringen ved dit forslag om flere beholdningskonti i kassekladden er plads på skærmen da ikke alle arbejder på en stor skærm men måske på en laptop, så jeg vil lige afvente og se om andre brugere giver udtryk for samme behov, før jeg går videre med det.
Hvis du har brug for at følge flere beholdningskonti kan du evt. arbejde i flere kassekladder, man kan have 3 beholdningskonti i hver kladde og de må gerne være forskellige :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)

Hej igen,

Vi er i gang med at kigge på de forslag, som vi vil udviklet i dette kvartal. I den forbindelse er dit forslag desværre ikke en af dem vi kommer til at arbejde. Du skal dog have tak for at byde ind. Det er altid værdsat. Meget gerne stem på de forslag, der findes herinde: https://forum.e-conomic.dk/tag/overvejes. Vi er stadig i gang med at gå listen gennem, men det er herinde fra vi finder de forslag, som skaber mest værdi for alle. 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)