Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rabat udfordring.

0

Hej 

Hvordan skal jeg kunne give rabat på timer pris til en fast kunde, uden at jeg skal have lagerstyring.

Har I et godt forslag til hvordan man kan styre en fast rabat på en vare/timer pris til en kunde.

MVH

Jan Faust 

 

 

i Spørgsmål » Andet af (390 points)
status opdateret af 🔒

4 Svar

hej Jan

For at komme med egnet feedback har jeg brug for at forstå problematikken helt korrekt.

Når du ønsker at give rabat er det så kun på enkelte varer eller er det kunden der altid skal have rabat på alle varer?
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)

Hej Tabita.

Tak for svar

Ja, jeg ønske at give en fast rabat/pris på en vare til en kunde.

FX 

Vi har en time pris på vare nummer 1001 til 950 kr. pr. time, jeg aftale med en kunde at time prisen skal være 750 kr. pr timer, den kan også komme til at heder 1.350. pr timer på samme vare nummer, til den enkelte kunden.

Mvh

Jan Faust

TDH-Net

Spørgsmål af (390 points)
hej igen Jan

jeg vil gerne tage dit forslag videre - så man kan lave særpriser på varer uden at benytte lagerstyring, om det vil blive vedtaget på højere niveau kan jeg dog ikke love dig, men jeg skal sælge ideen så godt jeg kan :)

go sommer fra Tabita
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)
Jeg synes, at både du, Jan, og du, Tabita, skulle studere emnet om (Kunde)rabatgruppe. Så bliver den ene af Jer klogere som bruger og den andsen som supporter. Rabatgrupper kræver muligvis også Lagerstyring, men er noget mere anvendeligt end særpriser i den givne situation.
hej Erik

Tak for dit input, jeg kender som supporter godt til funktionen med rabatstyring, men det Jan efterlyste var rabatstyring UDEN lagerstyring og det du nævner er der kun adgang til via Lagermodulet :)

 

mvh Tabita
hej Jan

Blot en opdatering herfra. Det bliver i den nærmeste fremtid ikke muligt at benytte funktionen om særpriser på specifikke varenumre uden lagerstyringsmodulet.

Du kan godt godt benytte funktionen fra modulet uden at have varelager. Så det kan du overveje hvis du har et stort behov for denne funktion.

Så håber vi fortsat  at særpriser uden lagerstyring bliver en mulighed en gang i fremtiden :)
Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)