Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tildeling af specifik godkender af fakturaer i inbox

+3
Det er en rigtig god ting at det er blevet muligt at sende fakturaer til godkendelse inden de bogføres.
Og alligevel så er muligheden faktisk rimeligt ubrugelig, i hvertfald for os som virksomhed i byggeriet.

Jeg modtaget måske 50 fakturaer fra tømmerhandler hver eneste dag.
De tilhører måske 10-15 forskellige byggesager, med 4-5-6 byggeledere der hver står for sine sager, og som skal godkende at det er de rette ting der er faktureret til pladserne.

Jeg bliver hængt til tørre i toppen af flagstangen inden ugen er omme hvis de alle modtager alle fakturaer, og hver især skal ind på hver enkelt for at se hvilke de skal godkende.

De har så rigeligt andet at give sig til der ude på pladsen.

SÅ, en mulighed for at tildele hver enkelt faktura en godkender når den kommer ind i systemet, vil langt være at foretrække, og det vil lette arbejdet for alle.
i Forslag » Bilagshåndtering af (630 points)

1 Svar

Hej Astrid

Tak for dit indlæg.

I første omgang da vi introducerede godkendelses flow i smart inbox, blev det gjort på en simpel måde. 

Jeg skal ikke udelukke, at der bliver videreudviklet på dette i fremtiden, men indtil da anbefaler jeg, at du tager fat i en af vores samarbejdspartnere der evt. kan håndtere et mere udviklet godkendelses flow. Vi skal ikke have at du bliver hængt op i flagstangen :-)

Jeg sender her et link til dem.

Rigtig god weekend til dig

Link til samarbejdspartnere der kan håndtere godkendelse


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej igen.

Ovenstående er stadig et rigtigt stort ønske.