Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ny smart inbox

+2
Kære E-Conomic

Jeg forstår ikke jeres nye layout på Smart inbox. Det besværliggøre arbejdet med registrering/bogføring af bilag. Det kan ikke passe, at man for at se bilag, skal ind på hver enkelt linie, samtidigt er billedet så småt, at man skal bruge tid på at forstørre det for at se detaljer.

Jeg håber, at I snarest vil ændre formatet enten tilbage eller så man har valgmuligheden for den gamle og den nye opsætning.

Mvh Karin
i Spørgsmål » Andet af (180 points)
Helt enig ... denne nye opsæt er meget mere besværlig. Billedet af fakturaen er så småt så det tager længere tid at tjekke om de rigtige felter er udfyldt med rigtige data.

Rul tilbage til gammel opsæt - eller lav et begge så hver bruger kan vælge gammel eller ny opsæt.

Dorthe

1 Svar

Hej Dorthe

 

Tak for dit indlæg.

Vi har fået rigtig mange tilbagemeldinger om lige netop det problem med, at man ikke kan se det vedhæftede bilag mere når man holder musen over.

Det er noget vi bestemt vil tage op til vores næste workshop med vores udviklere i september måned og muligvis før.

Det er rigtig godt at du giver denne feedback, så mange tak for det. Det var ikke noget vi umiddelbart var opmærksomme på.

Jeg vedhæfter også herunder en anden Forum korrespondance der indeholder samme sag

Rigtig god weekend til dig

Indlæg


Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)