Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ny smartinbox

+2
er jeg den eneste der har store problemer med at få vist bilag i højre side af skærmbillede, når man vælger et bilag fra indbakken?

Nogen gange aflæser systemet de forskellige relevante data fra eksempelvis en leverandørfaktura, men bilaget kan ikke ses i højre side, så man kan kontrollere, om det aflæses korrekt.

andre gange vises der hverken bilag eller noget der er aflæst.

det er voldsomt irriterende og tidskrævende.

Thomas
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (380 points)
Jeg kan kun tilslutte mig alle! Den nye opdatering er på ingen måde overskuelig og den er alt for langsom.

Bilagene er svære at se - og selvom man forstørre dem, springer den hurtigt tilbage til normal størrelse. Bruger ALT for meget tid......

4 Svar

Jeg kæmper også med det efter den nye opdatering. Så skal jeg hoppe ud og ind af indbakken flere gange, før den pludselig viser noget.

Det er bare ikke godt nok E-conomic!!!

 

Martin
Spørgsmål af (140 points)
Her hos os oplever vi at den nye smart Inbox er blevet meget meget langsom at arbejde i.
Spørgsmål af (630 points)
Det oplever jeg virkelig også. Den er helt bagud når jeg taster. Så ikke nok med at selve opgraderingen er træls så har den også gjort systemet træls.
tak for svar. Håber der snart bliver gjort noget ved dette problem. Har også lagt mærke til at den nye Smart Inbox heller ikke fanger det hvis man kommer til at registrere den samme faktura dobbelt.
Spørgsmål af (380 points)
Ej hvor er det træls. Det har jeg haft glæde af mange gange at den fortæller hvis den allerede er bogført.

Hej Karina

Tak for dit indlæg.

Vi har fået rigtig mange tilbagemeldinger om lige netop det problem med, at man ikke kan se det vedhæftede bilag mere når man holder musen over.

Det er noget vi bestemt vil tage op til vores næste workshop med vores udviklere i september måned og muligvis før.

Det er rigtig godt at du giver denne feedback, så mange tak for det. Det var ikke noget vi umiddelbart var opmærksomme på.

Jeg vedhæfter også herunder en anden Forum korrespondance der indeholder samme sag

Rigtig god weekend til dig

Link


Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)