Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at søge i indscannede bilag

0
Hej Economic;

Jeg kunne godt tænke mig at det var muligt at søge i de bilag som man tilføjer posteringer vha. modulet indscanning.

Det er som om at de pdf'er man tilføjer bliver lavet til billeder og dermed er døde. Det kunne være lækkert at pdf'er ville blive ved med at ligge som pdf, for dermed at muliggøre søgning i selve filen.

Så vidt jeg kan se nu kan man kun søge på indhold i de felter billaget er oprettet med.

Ligeledes er filerne ikke søgbare hvis man eksporterer bilag. Det er alene den øverste linie som er blevet tilføjet oven på bilaget under eksport.

Synes det er en skam at de værdifulde data man tilføjer systemet i høj electronisk kvalitet bliver ned graderet til et billede, analogt til et gammelt ringbind.

Håber i vil tage forslaget med videre!

 

Mvh. Jesper Vestergaard Nissen
i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)

1 Svar

Hej Jesper og tak for dit forslag,

Ideen i dit forslag er god og jeg kan sagtens se ideen i det. 
Når det er sagt, så er det et forslag jeg har vendt med vores udviklere og som det ser ud i dag, så er det ikke et forslag vi kommer til at arbejde med i den nærmeste fremtid. Man skal aldrig sige aldrig og derfor vil jeg heller ikke afvise dit forslag på den lange bane, men i denne omgang vil det ikke være realistisk at give dig forhåbninger omkring en implementering af dette.

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)