Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Uddybende forklaring

0
Hej Jesper,

Min bekymring går på, såfremt vores sikkerhed brydes, dvs. en hacker får adgang til login og password. I hans situation ville jeg søge efter de leverandører, som vi jævnligt udbetaler store summer til, og så i al ubemærkethed ændre disse leverandørers kontoinformationer. Her ville det være en ekstra sikkerhed at modtage en mail om dette. Kræver selvfølgelig også en mail, såfremt en eller flere af de mail adresser der er oprettet til at modtage sådanne mails, fjernes.

dbh Henrik
i Spørgsmål » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej Henrik,

Jeg kan godt forstå din bekymring i en tid, hvor hacker angreb er noget man skal være opmærksom på.

Som det er lige nu, vil vi ikke gå videre med dit forslag. Baggrunden for dette er, at vi har startet en ny proces, hvor vi hvert kvartal sætter ressourcer af i to uger og så udelukkende arbejder med henvendelser fra jer brugere. Vi har lige været gennem den første gang med denne tilgang til udviklingen. 
Der vil i løbet af næste uge komme kommunikation ud omkring, hvad vi har lavet, hvis du nysgerrig.

Min pointe her er, at vi først vil køre det igen til september og til den tid vil enten være klar med to-trins godkendelse, eller være meget tæt på. Derfor vil vi ikke nå at udvikle dit forslag før vi forhåbenligt er klar med alternativet omkring at sikre, at man skal bruge to-trins godkendelse.
Hvis vi mod forventing ikke skulle være tæt på en løsning med to-trins godkendelse, så vil jeg til den vurdere om vi skal kigge nærmere på dit forslag, men som udgangspunkt er det ikke noget vi vil arbejde videre med. 

Jeg håber du kan se baggrunden for mit svar. Ellers er du meget velkommen til at spørge ind.
Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)