Hej og tak for forslagene,
Jeg vil dele det lidt op, da den ene vil høre sammen med lager og den anden findes uden lager. I og med den ene er afhængig af et tillægsmodul, så kan det blive en udfordring at bygge sammen som en forbedring.
Ikke desto mindre, så lad os kigge på det.
Når du taler om en ca. leveringsdato, så vil jeg være ærlig omkring, at det ikke er noget, som er ret efterspurgt. Derfor vil det ikke være noget vi kigge på i den denne omgang. Jeg vil dog foreslå dig at kigge på mod 'overskrift' eller 'øvrig ref' - Hvis i anvender de felter som ca. levering, så kan det ses fra oversigten og når leveringsdato nærmer sig, så kan i slette det og angive den specifikke dato i leveringsdato.
Overskift og øvrig ref. kan godt fjerne fra layoutet til kunden, hvis i ønsker det.
En udfordring her kunne være, at I anvender de felter til anden infomation og i så fald kan det blive en udfordring. Ellers vil jeg tro, at det opfylder de behov du har for information omkring levering.
De næste forslag henvender sig lagervarer.
Vi har allerede i dag en funktion, som kan fremhæve varer, der kan leveres. Se billedet her:
Hvis du laver denne filtering af dine varelinjer, så kan du få et overblik over de varer, som er klar til levering ud fra jeres lagertal. Du finder den under luppen med det blå plus. Jeg har markeret det med en rød firkant på billedet.
I skal ind og lave filteringen manuelt, men hvis i fx mangler en vare på en mandag og laver filteringen, så kommer linjen ikke frem. Nu modtager i varen tirsdag og så vil den komme med efterfølgende. Hvordan vil det kunne hjælpe jer?
Spørg endelig ind til det hele. Så skal jeg gøre mit bedste for at svare