Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Inbox

+1

Jeg har netop indkøbt modulet Smart Inbox og var ved første øjekast MEGET imponeret.

Desværre er Smart Inbox til mine kunder gået fra at være genialt til næsten at være ubrugelig !

Årsag:
Mange af mine kunder betaler en del af deres fakturaer via Leverandør-service eller via faste overførsler ( f.eks. husleje ) og derfor skal man på kreditor have dannet såvel fakturaen som betalingen.
Det kan gøres i kassekladen, men ikke i Smart Inbox, hvor betalingstypen "KUN POSTERING"
slet ikke eksisterer ligesom den ikke indlæses fra kreditor-stamoplysningen.

Pleeeeese implementer dette ASAP .... Der må være mange, som også mangler det ;-)

i Forslag » Andet af (310 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg kan sagtens se, hvorfor du gerne vil have 'kun postering'. Det er en funktion vi også selv har planer om at få med i Smart Inbox. Det skal siges, at vi er i gang med at lave en større opdatering af netop Smart Inbox. Her har vi inddrage rigtig mange af de brugerønsker vi har fået, men 'kun postering' er ikke med i denne omgang. Dermed ikke sagt, at den aldrig kommer. Det er en funktion vi i fremtiden gerne vil kigge på, men i og med vi er i gang med at udvikle en masse andre forbedringer til Smart Inbox, så vil de i første omgang have prioritet.

Du skal have tak for dit forslag og du skal vide, at vi ikke afviser forslaget, men vi gerne vil være realistiske omkring, at det ikke er noget der kommer lige nu, da vi skal i mål med de andre forbedringer på Smart Inbox først.

Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)