Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Light bruger

0
Hejsa,

Når vi nu har tilkøbt modulet Indscanning, og man så får mulighed for at benytte jeres APP til at sende ting ind. Så kunne det være lækkert hvis man fik muligheden for at lave en light bruger, som basalt set vil være andre ansatte i virksomheden som ikke har noget med regnskabet at gøre, så de også ville have mulighed for at sende ting ind via app'en. Det er sjældent, ihvertfald i vores virksomhed, at det er en fra regnskab der generere de store udgifter og derfor har behov for APP'en. Jeg er bekendt med at vi bare kan oprette brugere og så kan de benytte den, men jeg (og andre) synes simpelthen at det er for dyrt at skulle betale 99,- om måneden for at benytte sig af en APP. Derfor kunne det være fint hvis man kunne oprette en light bruger, som koster et engangsbeløb og som kun kan benytte APP'en til at sende kvitteringer ind.
i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg ved noget det er noget, der har været snakket om før, men som det er lige nu, så har vi valgt ikke at udbygge med sådan en bruger. Jeg kan sagtens se ideen i det og det er nok heller ikke sidste gang vi snakker om det, så du skal have tak for dit input på sagen her :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)