Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fi-kode Mulighed for at angive de første 4 cifre - så det virker med factoring

+9
Idag er Fi-koderne i e-conomic lavet så man ikke kan angive de første 4 cifre. de er låst til altid at være 0000. Vi vil gerne have mulighed for at angive disse så de kan være andet end 4x0.

Idag vil en kode se sådanne ud:

+71 <000012345678900> +12345678

0000 = låst og kan ikke ændres

123456789 = Fakturanummer

00 = Kontrolcifre

12345678 = kreditorID

Vi vil gerne have en funktion så vi kan ændre de 4x0 til eks. 1234 i et felt ved siden af hvor vi angiver FI-kreditornummer.

Årsagen er vi har fået et FI-nummer som starter med 0905 og vi derfor ikke kan bruge det sammen med e-conomic.
i Forslag » Salg af (210 points)
vises igen af

1 Svar

Hej Tore, 

Mange tak for du ville skrive dit forslag herinde. 

Vi har snakket sammen om dette tidligere og jeg kan godt se ideen i det. Til at starte med, så vil jeg lægge dit forslag over i vores pulje af forslag vi overvejer. Det er den liste vi tager fra, når vi skal udbygge ny funktionalitet. Det betyder ikke jeg kan love dig noget endnu, men du er kommet et skridt videre i processen. 

Der er en lille udfordring med kontrolcifre. Jeg har undersøgt det nærmere siden vi snakkede sammen. Det er kun det sidste tal, der er et kontrol ciffer. Det næst sidste bruger vi til at identicifere om det er et kundenummer eller et fakturanummer i FI-linjen. Det fik jeg forklaret dig forkert, så det er mig fejl. 

Det er dog noget vi må kigge på, hvis vi kommer til at udbygge muligheden

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)