Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kobling af Bestilling til ordrer

0
Hej

 

I e-conomic, er der mulighed for at man kan lave en leverandørberstilling (hvis lagermodulet er slået til) fra ordrefanen. Dette er rigtig smart. Dog vil det være fint, hvis man i leverandørbestillingsmodulet fik vist "ordrenummeret" så der var en kobling mellem disse. Ligeledes, når man så får modtagelsen, skal det gerne være sådan at man kan se at denne er koblet på en ordrer, så lagermedarbejderne ved at de er "bestilt" til en specifik ordre".
i Forslag » Salg af (340 points)

1 Svar

Hej Kenni

Tak for din ide.

Umiddelbart kan jeg godt se ideen med at, ordre, bestilling og modtagelse hænger sammen på ordrenummeret, så man kan følge den hele vejen.

Med hensyn til ordrenummeret på bestillingen kan du løse dette ved at skrive ordrenummeret i overskriftsfeltet når du overfører ordren til bestilling.

Med hensyn til ordrenummeret på modtagelsen er det til gengæld en lidt større udfordring, da Noter og Referencer feltet ikke bliver overført til modtagelsen.

Jeg vil prøve at tage den sidste udfordring op med vores udviklere, da andre kunder også har ytret ønske om blandt andet at få Noter og Reference feltet med over på modtagelsen

Du vil høre fra mig når jeg ved noget mere

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Tak. Det vil dog være rart hvis man kunne have et dynamisk felt som linkede salgsmodulet til lagermodulet så man kunne overføre denne information fremfor at skulle taste det manuelt i et "overskrift"-felt. Der er en stor fejlmargin ved denne manuelle tastning.