Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Skatteregnskab/selvangivelse

0
Når man som enkeltmandsvirksomhed skal lave sin selvangivelse, kan man jo fint udgangspunkt i saldobalance eller resultatopgørelse fra e-conomic. Men så mangler man stadig at have højde for nogle skattemæssige ting - f.eks. at repræsentation kun er 25% fradragsberettiget. Det giver en del manuelle beregninger, før man når frem til alle tallene til selvangivelsen.

Det kunne være super lækkert, hvis beregningerne kunne foretages automatisk i e-conomic, så man blot kunne trække en rapport med et skattemæssigt regnskab ud med tallene helt klar til brug ifm. selvangivelsen. Det ville naturligvis kræve, at man på sine omkostningskonti kunne/skulle sætte op, hvordan de skal håndteres skattemæssigt.

Blot et forslag der ville gøre en glad bruger af e-conomic endnu gladere...  :-)

Mvh Tom
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Tom og mange tak for dit forslag, 

Nu ved jeg ikke helt om jeg forstår dig helt, men det lyder som du gerne vil have de omkostningskonti og måske og omsætningskonti kan håndtere momsen automatisk, hvis ikke det er det du mener, så må meget gerne rette mig. 

Det kan du nemlig allerede styre i dag via momskoder. Du kan se mere omkring dem her. I vores standardopsætning findes koderne allerede. 

Hvis ikke det her er løsningen du er efter, så må du meget gerne uddybe og forklare, hvad du mener og evt. påpege, hvad du skal indbette til skat. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley
 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)