Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Oprettelse af nye kunder - drop down options

0
Det ville være en stor hjælp hvis man ved oprettelse af kunder kunne lave drop-down options. Eksempelvis ved valg af land. Det gør det nemmere når flere nationaliteter arbejder i samme system, for at sikre samme sprog.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej MetteMarie og tak for dit forslag,

For at være helt sikker på, hvordan dette skal fungere, så er jeg lige nødt til at spørge lidt ind. 
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med, at du vil oprette kunder via drag and drop. Du nævner ved valg af land. Hvordan skal det kunne drag and droppes i ind systemet? 

Du må meget komme med et eksempel eller lignende, så jeg er helt sikker på, hvad du mener. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Tak for svar. Prøver lige at komme med et eksempel.

På min arbejdsplads sidder vi flere nationaliteter sammen. Når vi opretter kunder i systemet angives "land" derfor (ved en fejl) nogle gange på dansk og nogle gange på engelsk. Det kan skabe forvirring hvis man skal søge en kundegruppe frem ved at søge på land, fordi Danmark fx både kan være Danmark og Denmark.

Jeg efterspørger derfor at "landevælgeren" er en drop-down funktion, så man derved sikrer at alle lande er stavet ens i systemet.

Håber det gav bedre mening.

Vh Mette
Hej Mette,

En drop down giver mere mening. Nu ved jeg ikke om jeg var meget træt sidst, men jeg mener der stod drag and drop, hvilket forvirrede mig. Det ligner du har rettet det til og det er helt fint. Jeg forstår, hvad du mener nu :)

I forhold til at lave dette, så er det ikke noget jeg har hørt til før, men dit forslag skal selvfølgelig have en fair chance og derfor lader jeg det ligge herinde i noget tid. På den måde kan jeg se om andre brugere også savner denne mulighed.

Når det er sagt, så siger du, at I søger kundegruppen frem via landet. Hvorhenne i programmet gør I det? :)