Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fordeling på modkonti med Smart Inbox

0
Hej

Vi har tidligere haft indscanning på vores aftale og har netop tilmeldt Smart Inbox i stedet for.

Jeg savner meget muligheden for fordeling af et bilag på flere modkonto linjer, som der er i en almindelig ny postering i en almindelig kassekladde. Det har jeg brugt rigtig meget.

Ønsket til programmørerne er hermed givet videre og så krydser jeg fingre for, at det snart kommer med
i Forslag » Bilagshåndtering af (160 points)

1 Svar

Hej Charlotte, 

Super fedt i er kommet i gang med Smart Inbox.

Vi arbejder i skrivende stund på en opdatering af Smart Inbox. Forventningen lige nu er, at vi får felterne fra kassekladden med i Smart Inbox, hvilket vil løse din udfordring. Vi håber på at have en løsning klar hen mod april. Jeg håber den løsning vi kommer frem til kan hjælpe dig. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Når du skriver, at I arbejder på at få felterne fra kassekladden med over i Smart Inbox, betyder det så også, at I forventer at få funktionerne periodisering og anlægskartotek med over i Smart Inbox?

Vi benytter nemlig også anlægskartoteket i E-conomic.

Mvh Charlotte Futterup
Hej Charlotte,

Planen er, at det i bund og grund skal være det samme. Altså at det bliver 1:1 med kassekladden. Jeg ved vores designere er i gang med at se på, hvordan det hele skal virke i sidste ende, men hvis alt går op, så vil det være planen at få de felter med.
Indtil jeg ser det helt færdigt eller som minimum en testversion, så tør jeg ikke love, hvordan det præcis ender. Jeg vil dog sige, at der skal gå noget galt for, at det ikke kommer til at ende med, at du også vil kunne periodisere og bogføre anlægskartotek den vej gennem.

Hilsen Jesper Mieritz

Hej Charlotte, 

En lille opdatering herfra.
Jeg har set de første udspil til den nye version. I første omgang kommer lige præcis fordeling ikke med, da der er nogle udfordringer i forhold til at få den funktion til at virke. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt og det er noget vi har planer om at arbejde videre med, men det kommer altså ikke i første omgang.

Rigtig god weekend smiley