Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at sende kontoudtog m.m. fra forside

0

Her er en ide til udvikling :) kunne man ikke lave det muligt at sende kontoudtog eller påmindelse/rykker direkte fra denne side? (se billedet) det ville være nemt hvis man bare med et klik ud for fakturaen kunne sende en af ovenstående.

i Forslag » Andet af (170 points)
opdateret af

2 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Jeg kan godt se, hvad du vil. Til at starte med vil jeg sige, at vi har fået mange forskellige bud på, hvad man kan fra denne side, så hvis vi vælger at ændre noget herfra, så bliver det vurdering ud fra alle forslag. Det er ikke sikkert vi kommer til at kigge på det, men hvis vi gør, så vil jeg lade dit indlæg ligge herinde i et par uger. 
På den måde kan jeg se, hvor mange andre brugere, der er enig i dette kontra nogle af de andre forslag. 

Jeg vender tilbage om et par uger. Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen, 

Dit forslag har nu ligget herinde lidt. Som sagt er det en fane i programmet, hvor vi har fået en del ideer til, hvad man kunne lave af nye tiltag. Det er ikke en fane vi arbejder med lige nu, men i fremtiden har vi en plan om at kigge på den. Dit forslag vil være med i pujlen af ideer. 
I samme omgang vil jeg dog forventningsstemme. Det her forslag er ikke et af de mest efterspurgte, så vi vil nok starte med at kigge i andre retninger til den tid. Når det er sagt, så er det ikke endnu vi starter og derfor kan det ændre sig, hvis vi hører mere til denne mulighed. Her tæller din stemme selvfølgelig med, hvis der skulle være flere brugere, der i fremtiden ønsker dette. 

Mange tak for dit input og rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)