Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




foreslået tekst i kassekladder

0
Når jeg taster en tekst i en kassekladde, så bliver der ikke automatisk foreslået en tekst ud fra den tekst jeg skriver, selvom jeg har skrevet den samme tekst mange gange før. Har tidligere arbejdet med e-conomic, hvor der blev foreslået tekst ud fra tidligere tastet, så ved det kan lade sig gøre. Jeg bruger Chrome som browser, og har tjekket at cookies er slået til. kan også konstatere at det virker på andre hjemmesider.

andre der har haft et tilsvarende problem??

mvh

Thomas
i Spørgsmål » Andet af (380 points)
Hej Thomas

Vil høre om du evt. har fundet nogle alternativer, for jeg savner også den funktion rigtig meget??

1 Svar

Hej Thomas og tak for dit spørgsmål, 

Til at starte med, så vil jeg gøre dig opmærksom på, at den tekst, som førhen har været forslået, aldrig har været noget vi herinde har lavet. 
Det er noget din browser gemmer og sætter ind. Jeg ved at Chrome for noget tid siden ændret i den måde de gemmer og laver forslag på. De foreslår derfor ikke længere ligeså mange ting afhængig af feltet. Du vil opleve, at nogle ting stadig bliver gemt og forslået. Jeg mener, at fx adresser bliver gemt. 

Det der er derfor ikke noget vi kan styre herinde fra hos e-conomic. 
Jeg kan se du spørger andre om de har oplevet det samme og det vil der helt sikkert være. Hvis der sidder en eller flere brugere derude, som har fundet et program, der kan hjælpe med dette, så kan vi håbe de vil dele med dig, men som udgangspunkt skyldes det en ændring i Chrome, der gør, at de ikke længere laver disse forslag. 

Jeg er klar over det ikke løser din udfordring, men jeg håber min forklaring kan være med til at give dig en forståelse af, hvad der er sket. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hejsa
Jeg savner også autoudfyld funktionen rigtig meget, da jeg har daglige kassekladder, hvor meget kontering gentages.
Jeg ved godt I siger det med Chrome, men kan I ikke selv lave den funktion i programmet?
Jeres help desk har foreslået mig at bruge Firefox, men der kan jeg heller ikke få det til at virke.
Så jeg håber I vil overveje endnu engang at udbygge E-conomics med funktionen.
Mvh Heidi
Hej Heidi,

I forhold til, at vi selv gemmer teksten, så var jeg lidt på bar bund omkring, hvordan vi rent teknisk skulle gøre det. Jeg har dog spurgt lidt omkring mig og selvfølgelig ville vi kunne lave noget, der gemmer det, men det skulle umiddelbart ikke være så nemt, da der kan blive gemt noget i din browser og vi derfor vil kunne ende ud med at komme i konflikt med den del.

Det er ikke noget vi vil fokusere på lige og nu, men du skal have tak for din feedback :)