Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lagerværdi pr. location

0
Hej E-conomic

Vi har et problem i forhold til at trække varelagerværdi pr. location. Det er ret vigtigt at vi kan trække en rapport der viser pr. location, således at vi får et retvisende billede.

Håber I hurtigst muligt vil kigge på denne problemstilling.

 

Ser frem til at høre fra jer.
i Forslag » Lagerstyring af (190 points)
lukket af 🔒
Hej

Du kunne måske kigge i retning af vores lagerløsning med e-conomic.

Der er rigtig mange muligheder - kontakt os for en uforpligtende snak 7025 7600 eller mail salg@itnvision.dk

Så kontakter vi dig.

1 Svar

Hej og tak for at dele endnu et forslag med os. 

Som det er lige nu, så har vi ikke en rigtig god visning af finanslagerværdi per lokation. Du kan trække en lageroptælling pr. dags dato og regne ud fra den, men jeg er klar over, at det ikke er præcis det du efterspørger.
Ligesom sidst, så er dit forslag allerede på vores liste. Det her er et lidt ældre forslag, men vi har løbende taget det op og revurderet sagen, så det er stadig relevant i forhold til vores prioritering. Du kan se forslaget her. 
Forslaget jeg henviser til har lidt forskellig bud på en løsning og bygger egentligt på et andet ønske. Der ønskes mulighed for at nulstille ud fra en lokation og du ønsker at se værdien. Løsningen vil dog være det samme. En finanslagerværdi pr. lokation. 

Jeg vil derfor henvise til det andet indlæg, hvor vi har samlet forslagene omkring dette. Hop endnu en gang gerne ind og stem på forslaget, så det får endnu en stemme i puljen.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Så er det klaret.
Perfekt! :)