Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udveksling af forretnings dokumenter

0
Flere stører danske og udenlandske virksomheder - især virksomheder, der bruger SAP - ser på mulighederne med SAP Ariba Network.

For leverandører til sådanne virksomheder, der bruge e-conomic, kunne det være interessant med en integration/udvekslingsmulighed med deres cXML dokumenter?
i Spørgsmål » Andet af (430 points)

1 Svar

Hej Asger og tak for dit spørgsmål, 

Jeg må indrømme, at jeg ikke er ekspert på området her, så jeg vil lige prøve at starte med nogle spørgsmål. 

Jeg mener, at deres Network er i forhold til afsendelse og modtagelse af EAN faktura. De bruger et specielt format, som er bygget til SAP og derfor ikke er et almindelig anvendt format hos andre portaler. 
Når du er leverandør til en virksomhed, der benytter dette, omhandler det så, at du vil sende EAN faktura til dem, eller har jeg skudt helt ved siden af? 

Når vi snakker almindelig xml, så er bruger vi dette i dag. Ved du om de kan modtage det format, som almindeligvis bruges, eller hvad tænker du, når du omtaler en integration med deres cXML formater? 

Jeg håber du er frisk på at følge op, så jeg er helt sikker på, hvad du ønsker at få ud af en evt. integration. 

God weeeknd smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)