Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ønske: Adgang til Prisgrupper (særpriser) under Basic-faneblade

0
Vi ønsker os adgang til ovenstående - så medarbejdere der benytter dette, kan få adgang uden også at få adgang til dele der er specifikke medarbejdere uvedkommende. Ville være skønt, hvis Prisgrupper (særpriser) kunne isoleres og vælges i lager/vare-delen.
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Janne og tak for dit forslag,

Jeg kan sagtens forstå, at der kan være behov for at begrænse ned på menupunkt.
Dit forslag får lov til at ligge herinde i et par uger uden jeg gør mere. På den måde kan jeg se, hvor mange andre brugere, der er interesseret i at få denne mulighed. 
Jeg vil herefter vende tilbage og tage en vurdering af om forslaget skaber mere værdi end de mange andre gode forslag vi har liggende under 'overvejes'. 

Du hører fra mig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen Janne, 

Dit forslag har nu ligget herinde i et stykke tid og der har ikke været en stor nok opbakning til, at jeg vil gå videre med det i denne omgang. 
Jeg kan som sagt sagtens forstå, at der er ønske om at begrænse ned til et menupunkt og derfor vil jeg gemme dit forslag, hvis vi på et tidspunkt kommer til at kigge på at udbygge flere muligheder for at begrænse. Jeg kan dog ikke love dig, at det vil blive i den nærmste fremtid, men hvis vi kommer dertil, så er din feedback med i puljen. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)