Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




FIND PRISEN PÅ EN VARE.

0

Hej E-conomic,

Fik besked fra Maria om denne funktion som vi mangler når vi arbejder med vores kunder:

Det vi kunne ønske os er at finde prisen på en vare som er solgt til en af vores kunder.

Vores kunder køber mange vare hos os og vi er trække af at lede alle faktura igennem for at finde den pris vi aftalte med vores kunde for fx 1 år siden.

Kan i lave det sådan man kan søge på en vare og finde prisen på hvad min kunde har givet for den vare. Så vi kan give kunden den samme pris igen.


Med Venlig Hilsen

Hansen Seest ApS

Hansen Seest

lukket
i Forslag » Andet af (150 points)

1 Svar

 
Bedste svar
Hej

Tak for dit spørgsmål

Det du kan gøre er simpelthen at eksportere dine fakturalinjer og dine fakturaer til excel og så matche dem.  Så kan du søge på vare og kunde i excel.

Du klikker på det orange tandhjul og alle indstillinger og til venstre under Eksporter data. I næste billede vælger du Fakturalinjer.csv og klikker Send og det samme gør du på Fakuraer.csv, så kommer det til excel og du kombinere de to filer ved hjælp at en lookup tabel og så kan du søge på kunde og vare på den måde

Håber du kan bruge denne løsning, ellers kom evt. tilbage til vores support

Du må have en rigtig dejlig dag

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
valgt som bedste svar af
Hej Susan Jensen,

Det er ikke særligt nemt. Så fortrækker jeg at gå ind på alle gamle faktura og kigge dem igennem for at finde den vare der er solgt.

Håber i får lavet en automastik funktion som kan dette.
Så man bare kan se datoen hvornår kunden har købt denne vare.
Lige nu kan man kun se omsætningsstatistik.
Hvor meget vi har omsat på denne vare og hvad brutto avancen er på varen.
Så mangler vi bare datoen på hvor når varen er købt.

Med venlig hilsen
Christoffer Hansen
Hansen Seest ApS
Hej igen Christoffer

Jeg er ked af, at du ikke synes om eksportfunktionen. Jeg mener dog stadig det er lettere, end at gå hver enkelt faktura igennem en efter en.

Jeg kan dog fortælle, at der er planer om at kigge efter et mere tidsvarende rapport modul til e-conomic generelt, da der er mange af de nuværende rapporter der kunne forbedres væsentligt.

Ellers vil jeg bare ønske dig en god weekend