Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Filter på beløb på debitor/Kreditor lister

0
Der er stort behov for at kunne sætte filter på beløb på debitor- og kreditorlister.

Der er behov for fx. at kunne udskrive debitorsaldoliste på debitorer hvor saldo er negativ for at danne overblik og samlet "gæld" til debitorer,

Så er filter >0 eller < 0 ville løst behov
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Henrik,

Tak for dit forslag. Jeg vil lade dit forslag stå åbent herinde i et par uger, så jeg kan se, hvor mange andre brugere, der også ønsker dette implementeret. Jeg vil holde det lidt op i mod de andre forslag vi overvejer under 'overvejes', så jeg er sikker på, at vi hele tiden arrbejder med de forslag, som er mest efterspurgte. 

Jeg vil dog foreslå noget, som måske kan løse det allerede nu. Hvis du går ind under salg -> kunder, så vil få hele listen med dine kunder frem og den samlede saldo. Den kan du hive ud i excel. Så skal du 'bare' lave en sortering efter værdi og så har du en komplet liste over alle de kunder, hvor du er i "gæld" til dem. 

Giver det mening? Hvis ikke, så må du endelig spørge ind smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Henrik,

Dit forslag har nu ligget herinde i et stykke tid. Som det er lige nu, så har der ikke været så stor efterspørgsel efter muligheden du nævner her. 

Derfor vil jeg i denne omgang ikke gå videre med dit forslag, men i stedet fokusere mere på liste jeg nævnte i det tidligere svar. Du er meget velkommen til at hoppe ind på listen og stemme på de forslag du ønsker i fremtiden.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)