forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Copy/Paste fra indscannede bilag

+4
Jeg kunne ønske en måde at copy/paste fra vedhlftede bilag til economic. Jeg kan pt ikke kopiere f.eks. et langt fakturanummer, et beløb, CVR nr, eller indbetalingsID fra en leverandørfaktura over i et relevant felt i Economic. Jeg har hidtil løst dette ved at åbne bilaget i ny fane og så kopiere herfra. Lidt bøvlet.
spurgt 6 Dec i Forslag » e-conomic generelt af Lars Bo (200 points)

3 Svar

Hej Lars Bo

Tak for dit indlæg.

Jeg skal lige høre, hvor du får bilagene fra og hvilke slags bilag. Jeg tænker på om det er EAN fakturaer eller PDF fakturaer eller noget helt andet ?

Ser frem til at høre fra dig og rigtig god weekend

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 7 Dec Forslag af Susan Jensen (4,930 points)
Jeg vil blot tilslutte mig dette ønske...

Det er i øvrigt lidt mærkeligt at det ikke allerede fungere - for når man modtager f.eks. en PDF faktura i indbakken, så bliver den jo OCR læst for at "smart" delen af indbakken kan fungere, men man kan som Lars Bo skriver ikke kopiere tekst fra bilaget - men i det øjeblik man har bogført  bilaget, så kan man pludseligt godt kopiere tekst fra det (f.eks. i forbindelse med bogføring i kassekladden)...
Det er når jeg henter f.eks en leverandørfaktura fra pc'en. Det er ved registrering af denne i kassekladden, at jeg har  brug for copy/paste  - ikke når bilaget allerede er bogført. Der er det li´`som ligegyldigt.
Se mit svar længere nede i tråden. Jeg fik desværre ikke svaret placeret i den rette tråd. ;-) Lars Bo
besvaret 7 Dec Forslag af Lars Bo (200 points)
Hej igen Lars Bo

Tak for dit svar på mit spørgsmål. Jeg vil sætte det på listen og høre vores udviklingsteam om det er noget der vil kunne lade sig gøre.

Du vil høre fra mig når jeg ved noget mere

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 6 dage siden Forslag af Susan Jensen (4,930 points)
i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”