forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kontering via bankafstemning

+1
Hej

Jeg kæmper tit med at jeg ved kontering via bankafstemning får trykket på enter inden jeg er færdig med min kontering - således alle posteringerne kommer over i den daglige kassekladde.

Dette er enormt frustrerende, specielt hvis du stadig mangler 50 posteringer der skal konteres eller udlignes på debitor-/kreditorkonti.

Kan dette ikke ændres, så det ikke er SÅ nemt at få overført alle posteringerne ?

Det vil være dejligt, da det er enormt tidskrævende at rette i den daglige kassekladde.

Med venlig hilsen

BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab

Lone Fejerskov
spurgt 6 Dec i Forslag » Import og eksport af data af lof (170 points)
status opdateret 7 Dec af Susan Jensen

2 Svar

Hej Lone

Tak for dit indlæg.

Jeg vil lige lade dit forslag stå åbent i 14 dage, for at høre andre kunders kommentarer og så vil jeg også lige spørge dig, om det er en slags advarsels boks du gerne vil have popper frem, eller hvordan du helt præcis havde tænkt ?

Ser frem til at høre fra dig og rigtig god weekend til dig

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 7 Dec Forslag af Susan Jensen (4,930 points)
Ja en form for advarsel med mulighed for at fortryde - således man kan nå at afværge en mindre katastrofe.

Det kunne være super dejligt.

Med venlig hilsen

Lone Fejerskov

BDO
besvaret 7 Dec Forslag af lof (170 points)
i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”