Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mellemregninger i koncernen

0
Kunne man lave en "genvej" i forbindelse med bogføring på mellemregningskonti i koncernen?

Hvis jeg f.eks. har en omkostning afholdt i selskab A, men den skal korrekt udgiftsføres i selskab B - kunne man så lave en forbindelse mellem de to selskaber. Når man bogfører i selskab A på mellemregningskontoen, så åbner et vindue tilhørende selskab B, hvor modposten på mellemregningen automatisk er udfyldt og det eneste man skal taste er kontoen, hvor den pågældende omkostning skal placeres.

Dermed minimerer man manglende bogføring på mellemregningskontiene og kontiene er dermed også lettere at afstemme.

Hvis ovenstående er uklart, så uddyber jeg gerne.
i Forslag » Andet af (140 points)

2 Svar

Hej og mange tak for dit forslag,

Jeg kan sagtens se ideen i det du siger. Jeg kan forestille mig, at der er en del tekniske udfordringer i denne opgave, men det skal ikke stoppe os fra at give det en chance.

Jeg vil lade dit indlæg ligge herinde i et par uger. Efter det vil jeg vende tilbage og se, hvor stor opbakning der har været fra andre brugere.

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen, 

Dit forslag har nu ligget herinde i et stykke tid. Der har ikke været den store opbakning til og derfor vil jeg for nu arbejde videre med forslag, som har fået mere opmærksomhed fra andre brugere. Du kan se listen af forslag herinde. Du er meget velkommen til at hoppe ind og stemme på de forslag, som du mener giver mening for dig. På den måde kan du stadig være med til at påvirke, hvad vi kommer til at kigge på i fremtiden. 

Du skal dog have tak for dit forslag og en rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)