Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forfaldsoversigt på Leverandører

0
Det ville være rart at man kunne se alle ikke udlignet poster under leverandørbetalinger så man har et samlet overblik af ubetalte fakturaer - også selvom de er registeret uden betalingsinformationer.
i Forslag » Andet af (430 points)
Hej

Jeg bruger rapporter -> Kreditorsaldoliste

Her udfylder jeg "dags dato" (eller den dato jeg nu vil have opgørelsen pr.) og udfylder 5 dage under "Interval".

Under "Fakturaer" vælger jeg "Vis, hvornår fakturaer forfalder"

Jeg vil som regel gerne have den specificeret, da jeg så kan se, hvilke fakturaer jeg mangler at betale.

Indimellem bruger jeg den samlet - det er mest til chefen, så han kan se, hvor meget vi skylder hver enkelt kreditor.

 

Jeg ved ikke om du kan bruge det samme.

Vh HelleA

1 Svar

Hej Mie, 

Når du siger du gerne ville kunne se, hvordan tænker du så det skal vises under siden på betalinger? 

Normalt ville jeg henvise brugere til at tjekke under leverandøres åbne posteringer. På den måde ville du kunne se alle ubetalte faktura. Hvorfor virker denne løsning ikke for dig? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Listen man får under rapporter er meget detaljeret og ikke så brugervenlig. Jeg har brug for at kunne hive en liste ud til kunder over fakturaer som de skal betale.

Det gælder også den anden vej - når de har lavet betalinger men glemt at fremsende fakturaer til bogføringer.

Det er selvfølgelig helt fair, hvis du ikke finder den så brugervenlig. Du kan altid sende et kontoudtog til dine kunder, der indeholder alle de fakturaer de skal betale. Du kan evt. gøre det under salg -> kunder. Der er en forklaring af det her. 

I forhold til leverendørdelen af det, så har du ikke behov for at sende det til leverandøren og derfor har vi ikke samme visning, men du kan gå inder regnskab -> søgning og lister -> leverandører -> vis åbne posteringer. Der kan du se alt, der er åbent. 

Det kan være det kan hjælpe dig. I forhold til forslag, så vil jeg lige lade det ligge og se, hvor mange andre brugere, der er enige i, at de også kunne bruge denne mulighed smiley

Jeg sidder som administrator på flere selskaber og laver regnskabet. Det er for at kunne give mine kunder en status over udestående på deres leverandører.

Hej Mie, 

Det er helt fint, at du gør det for flere brugere, men jeg er ikke sikker på, hvordan den visning du allerede har nu ikke kan bruges til dine kunder.

Det er selvfølgelig fair, hvis du gerne vil have en anden, men lad os sige jeg skulle i gang med at lave en anden måde at gøre det på, så ved jeg ikke, hvordan du gerne vil have det skal virke. Vil du prøve at opstille, hvorfor den metode du har i dag ikke virker med et konkret eksempel, eller en helt anden måde at gøre det på? smiley