Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




når man laver en faktura og på hver linje påfører kostpris hvorfor kan man ikke se avance % når faktura er bogført ??

+1
Når vi laver en faktura i e-conomic med et varenummer og taster kostpris ind for at se avance % på hver enkelt linje hvorfor kan man ikke se det når fakturaen er bogført, så er avancen væk, man kan ikke se den mere kun en faktura med salgs beløb på, og vi bruger ikke og skal ikke bruge lagerstyring

 

vh marianne
i Spørgsmål » Andet af (150 points)

2 Svar

Hej Marianne, 

Det er et godt spørgsmål, hvorfor man ikke kan og jeg har ikke et rigtig godt svar til det.

Jeg vil dog høre dig, hvordan du synes det skal vises i e-conomic og hvorhenne det ville give mening at kunne finde det? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Måske som en toggle på kundekontokortet..
eller under søgning i Arkiv.. hvor man kan se DB% eller DB-dkk

Vores woraround er at lave en kopi af faktura, og se DB og så slette faktura igen - selvom det er lidt et dumt hack..

Hej Kasper og tak for at komme med et bud. 

Jeg synes dit forslag giver rigtig god mening, hvis vi skulle kigge på denne mulighed. Som det er lige nu, så er det dog ikke noget vi vil kigge på. Vi har en del forslag under ovevejes, som har en del mere efterspørgsel og derfor vil vi kigge i retning mod dem i den kommende periode. 

Rigtig god dag smiley

Hej Marianne, 

Dit forslag har nu ligget herinde i et stykke tid. Selvom jeg sagtens kan se ideen i det du ønsker, så er det ikke noget vi vil arbejde videre med for nu. 

Vi vil i stedet kigge mod mere efterspurgte forslag, som vi har liggende under overvejes. Du er meget velkommen til at hoppe derind og stemme på dem du er enig i, så du i fremtiden stadig kan have indflydelse på, hvad vi kommer til at kigge på. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)