Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Inbox

0

Hej

Funktionen vedr. Smart Inbox er som udgangspunkt ret smart, jeg har dog et par udfordringer:

  1. Leverandører der selv trækker penge via Leverandørservice skal jeg manuelt fjerne bankoplysningerne (selvom der ikke er bankoplysninger på kreditorkortet) - risiko for at regningen både trækkes af leverandør og betales af os
  2. Udenlandske leverandører ændre Smart Inbox valuta til EUR, selvom der står DKK på kreditorkortet. Risiko for at vi betaler leverandøren i udenlandsk valuta (7,5 gange højere pris frown)
  3. På en del af vores leverandører skal omkostningen fordeles. Dette er ikke muligt og jeg kan ikke overfører uden at sætte en konto på. Risiko for at fordelingen glemmes i bogføringen.

Jeg har været i dialog med jeres support og her blev jeg informeret om at oplysningerne på faktura overtrumfer oplysningerne på leverandøren... 

 

Jeg tænker en løsning, hvor man kunne få en advarsel om at oplysningerne på kreditor ikke stemmer med oplysninger på fakturaen? Dette ville minimere risikoen for fejl vedr. punkt 1 og 2. 

 

I forhold til punkt 3, kunne man så lave en løsning, hvor man får lov til at overføre til kladden uden at sætte konto på?

 

Endelig kunne jeg godt ønske mig at tekstfeltet fra kladden også var i Smart Inbox, da jeg ofte har brug for at ændre teksten i forhold til fakturaindhold. Det gøres i dag ved at jeg tager fat i fakturaen igen, når den ligger i kladden og her retter/tilføjer tekst.. ikke super optimalt rent procesmæssigt.

 

På forhånd tak for svar.

 

Vh Kenneth

i Forslag » Andet af (290 points)

1 Svar

Hej Kenneth og mange tak for din feedback. 

Vi er i gang med at kigge på hele modulet og rette det til efter jer brugeres ønsker. 
Jeg kan ikke love, hvordan det kommer til at se ud i sidste ende, men jeg skal nok give din feedback videre. 

Jeg vil dog lige kommentere på punkt 2. 
Den del er noget vi løbende forbedrer og er ikke med i det vi kommer til at lave om i første omgang. Det skyldes, at det er mere rettet mod den aflæsning, som bliver lavet af fakturaen, hvor det vi kigger på nu mere er opbygningen og de muligheder du har i smart inbox.
Det er som sagt noget vi løbende hele tiden gør bedre. Det er dog ud fra generelle modeller, så jeg kan ikke være ret præcis i forhold til lige præcis din faktura, men det kan være du med tiden vil opleve, at vi bliver bedre til at fange EUR på den faktura.

De andre to punkter er bliver videre i denne omgang til vores team, som sidder med det smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)