Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Følgeseddel - mulighed for at ændre hvilke linjer der skal fremgå på følgesedler

+6
Hej e-conomic,

Jeg har et stort ønske om at der ved dannelse af følgesedler, er mulighed for, at angive at varer som tidligere er leveret eller først leveres på et senere tidspunkt, IKKE skal fremgå af følgesedlen. Og dertil at man har mulighed for at flytte rundt på de enkelte varelinjer, så opstillingen på følgesedlen kan tilpasses.

 

Ovenstående ønske har høj prioritet fra os da vi ofte har ordrer på 5 - 8 sider hvorpå der laves delleveringer. I det nuværende format oplever vi derfor at de første (eksempelvis) 4 sider viser de varer som endnu ikke er leveret. Dette er ikke hensigtsmæssigt da de på ingen måde er relevante for den pågældende forsendelse. Vi blot ønsker udelukkende at varerne der leveres sammen med følgesedlen fremgår - alternativt at de i hvert fald står først.
i Forslag » Lagerstyring af (340 points)

2 Svar

Hej Kenni og tak for dit forslag,

Jeg kan godt se, hvad du gerne vil her.

Jeg vil lade dit forslag ligge herinde i et par uger, så vi kan se, hvor mange andre brugere, der er enige i dit forslag. Herefter vil jeg tage stilling til, hvad vi kommer til at gøre herfra.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Kenni, 

Dit forslag har nu ligget herinde i et par uger og det giver god mening. Der er også andre brugere, som har bakket op omkring det. Derfor vil jeg flytte det til 'overvejes', som er listen med forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer at implementere. Det betyder ikke vi er i gang med det og jeg kan ikke love dig vi kommer til at kigge på det, men det er kommet videre på listen, hvor vi tager forslag fra smiley

Rigtig god dag.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)