Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nye opdateringer

0
Forrig opdatering : Bankafstemning. Når jeg laver en direkte bank overførelse, er jeg nød til at hoppe ud ell skifte billede, før posteringene vises.Selvom at systemet fortæller at overførelsen er udført. Dette fungerede fint før opdateringen. CSV filerne giver ikke problemer. Kun de direkte. Dette giver ekstra tryk.

Sidste opdatering : Chat bjælken kan ikke flyttes over på en anden skærm, så man kan arbejde i mens man chatter. Det giver ekstra tryk at skulle klikke bjælken væk for at arbejde

Sidste opdatering : Bankafstemning. Når jeg vil lave en direkte overførelse, kommer der en bjælke hvor jeg skal taste vores kode og trykke OK. Når jeg trykker "importer direkte" åbner søgefeltet samtidig. Jeg skal trykke på Esc for at få den væk. Jeg har ikke noget at bruge søgefeltet til der. Jeg beder systemet om at importere, ikke søge. Dette er aldrig sket før..

Sidste opdatering: Bjælken ude i højre side med alle vores kunder fylder mere nu og nu er man nødsaget til at bruge musen. Og hvorfor har i placeret "log out" dernede, når I også har den oppe under tandhjulet.?
i Spørgsmål » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej

Tak for dit indlæg og feedback efter vores nye opdatering.

Det vi vil gøre nu er at samle alle de feedbacks vi har fået fra vores kunder og så fremlægge det for vores udvikling.

Jeg vil lade dit indlæg stå åbent her i 14 dage, så vi lige kan se vores andre kunders kommentarer til det.

Du hører fra mig inden da

Ellers må du have en rigtig dejlig dag

Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)
Hej igen

Vi er lidt i tvivl om det punkt du har med importer direkte fra banken. Har du evt. mulighed for at give os adgang til din aftale, så prøver vi lige at kigge, hvordan funktionen ser ud hos dig ?

Du klikker på det orange tandhjul og alle indstillinger. Klik til venstre under Administratorer og til højre kommer et søgefelt i øverste hjørne hvor du taster mit nummer 1150858. Så fremkommer en lille mand til højre ud for mit navn. Klik på ham og klik OK, så skulle jeg have adgang

Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)