Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Debitorkartoteket

+1
Hvis man har flere generelle ændringer til kartoteket, kan man udlæse til Excel, ændre de ønskede værdier og indlæse de nye oplysninger i e-conomic.

Hvorfor kan man ikke indlæse værdierne for Kreditmaksimum?
i Forslag » Andet af (26.5k points)

1 Svar

Hej Erik, 

Det er ikke fordi jeg har den store gyldne forklaring omkring, hvorfor dette felt ikke er med. Som det er med de fleste af de felter, som ikke er mulige at importere, at det er kommet til efter importfunktionen blev lavet. Vi har nogle felter rundt omkring i programmet, hvor udfordringen er den samme som med kreditmaksimum. Jeg kan sagtens forstå, at det vil give mening at kunne importere dem ind. Det er især blevet mere brugbart efter vi udbyggde de muligheder, der er for at arbejde med kreditmaksimum. En meget efterspurgt funktion blandt jer brugere. 

Uden at være 100% sikker, så kan jeg næsten forestille mig, at det opfølgende fra din side må være, at du ønsker dette implementeret. Det giver rigtig god mening. Jeg har en liste med de felter som ikke er mulige at importere i øjeblikket. Det er en liste vi har klar, når der bliver kigget på importmulighederne i fremtiden. Det er dog ikke noget af det vi har øverst på listen i øjeblikket. Kreditmaksimum er noteret kommet med på listen nu. Mange tak for at gøre os opmærksomme på det. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)