Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemningsmodul i valuta

+6
Hej

Vi har en del kunder som har bankkonti i forskellige valuta. Derfor vil det være en idé hvis det fremdarettet bliver en mulighed at man måske kan indlæse bankkonti i  valuta. Det vil mindske vores administrative tid og gøre bankafstemningsmodulet en del mere anvendeligt.
Samtidig kræver det selvfølgelig at den ikke veksler de posteringer man laver på selve kontoen i e-conomic, så den kommer over i danske kroner.
i Forslag » Andet af (180 points)

1 Svar

Hej Chistina og tak for dit forslag, 

Bankafstemning i en anden valuta er noget vi længe har snakket om. Det er accepteret af vores udviklere, så vi arbejder lige nu på at finde ud af, hvornår det passer ind i vores planer. For nu kan jeg ikke love dig, hvornår vi kommer til dette, men det er helt sikkert noget vi er opmærksomme på. 

I forhold til afstemningen af kontoen, så skal det selvfølgelig fastholdes i den pågældende valuta. I selve bogføringen kan jeg dog ikke se, hvordan vi med det nuværende setup kommer uden om at angive det i grundvalutaten på aftalen. Har jeg misforstået dig her, eller hvordan vil en bankkonto i anden valuta indgå, hvis den ikke har en værdi i grundvalutaen? Jeg håber ud er frisk på at uddybde den del for mig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)