forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Nyt design - ting der ikke er fulgt med mv.

0
Vedr. det nye design:

Som administrator har jeg valgt hurtigadgang til nogle af mine kunder. På denne liste fremgår der nu kunder der ikke længere er aktive og listen vises i nummerorden i stedet for alfabetisk.

Kassekladderne plejer at have et tal i parentes efter, så man kan se hvor mange kladdeposter der ligger i kladderne. Dette er væk, må meget gerne komme igen.
spurgt 10 Okt i Spørgsmål » Andet af ABN (450 points)

1 Svar

Hej og mange tak for din feedback, 

Den første del med aftalenummer og alfabetisk rækkefølge vil jeg notere ned til teamet, som sidder med det. I forhold til kunder som ikke længere er aktive, vil du så uddybe den del? Det burde kun være kunder, som du har valgt hurtig adgang på.

Problemet med kassekladden er vi opmærksomme på og det skal nok bliv løst smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 10 Okt Spørgsmål af Jesper Mieritz (65,120 points)
Hej Jesper,

En kunde der afmeldte e-conomic sidste efterår og som ikke længere er på min liste over kunder, fremgår af min hurtig genvej liste.

Mvh Anja
Det må vi lige få kigget på. Kan jeg lokke dig til at sende et screenshot af det og sende det til mig på info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz? Så skal vi nok få rettet det til :)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”