Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Basic faneblad

0
Når man skal lave et Basic  faneblad til en bruger, kan man ikke se/vælge "Lagerkladder".

Det er en stor fejl.

Og så kan det iøvrigt være en god ide, hvis man kan sortere oversigten over Basic-punkter efter kolonneoverskrifterne.
i Spørgsmål » Andet af (26.5k points)
opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Erik

Jeg har læst dit indlæg og må give dig fuldstændig ret. Det er besynderligt man ikke kan vælge lagerkladde/regulering i basic funktionen. Jeg vil lige prøve at tage dette op med vores udviklingsafd. Du hører fra mig hurtigst muligt.

Og jeg vil også lige vende det med sorteringen med dem i samme åndedrag. Kan godt se det ville være smart hvis man også kunne sortere på f.eks. Hovedområde.

Du hører fra mig hurtigst muligt

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)
Hej Erik

Som opfølgning på dit foreslag må jeg sige, at dette desværre ikke vil være med i vores overvejelser.

Vi får rigtig mange gode foreslag her på vores Forum og da jeg ikke umiddelbart kan se, at andre kunder har ønsket dette, må jeg undskylde at jeg afviser dit foreslag

Med hensyn til sorteringen af Basic-punkter, kan du selv flytte punkterne ude til højre på de små pile og sortere det på denne måde

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)
Hvis ikke dit svar er udtryk for Hybris, så er det arrogant.

I har en funktion (Basic-faneblad), hvor man kan tildele/begrænse en brugers rettigheder.

Men hvad hjælper det, når man kun kan tildele rettigheder til en begrænset del af systemets muligheder. Det skulle gerne være sådan, at det er Jeres kunder, der giver begrænsningerne til brugerne og ikke Jeres system eller systemfolk.
Hej igen Erik

Jeg er ked af, at du opfatter mit svar som arrogant. Det var bestemt ikke meningen.

Som jeg allerede har nævnt i mit første svar til dig, så er jeg helt enig i dine antagelser om begrænsning af en brugers rettigheder.

Jeg vil dog endnu engang nævne, at vi allerede har over 50 sager som overvejes og som vil komme rigtig mange kunder til gode.

Jeg kan ikke afvise at dit foreslag er taget fuldstændig af bordet, men for ikke at sætte nogle falske forhåbninger hos nogle, så forestiller jeg mig ikke, at det er noget som bliver taget op lige med det samme
Hej.

Som bruger af netop den omtalte facilitet, er jeg sådan set bedøvende ligeglad med, om I har 50 eller 500 andre forslag liggende.

Når der er en funktion, der kan være endda særdeles vigtig for en virksomhed, skal den også fungere 100%.

Jeg går ud fra, at selv e-conomic beskytter f.eks. sine regnskabsdata således, at ikke alle ansatte kan tilgå dem. Og det er lige netop en sådan afgrænsning, der kan være vigtig for rigtig mange af Jeres kunder. Men I skal selvfølgelig have 100% adgang til Jeres daglige arbejdsopgaver. Og de 100% fungerer ikke overalt i Jeres system.