Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføringshjælp tilbydes på hele Sjælland

0

Er du selvstændig? Og sidder du selv med dit regnskab? - Så er det nemlig dig jeg rigtig gerne vil i kontakt med. 

• Gør Debet og Kredit dig forvirret? 

• Føles det som en ren jungle at holde styr på indtægter og udgifter? 

• Bruger du de sene aftentimer på at få momsen til at give mening inden den skal indberettes? 

Ovenstående punkter, inkl. årsafslutning og selvangivelse, vil jeg rigtig gerne hjælpe dig med. 

Jeg varetager alt indenfor regnskab & bogføring inkl. lønninger. Og med nu 8 års erfaring har jeg roligt men sikkert, arbejdet mig op af. 

I september 2015 valgte jeg at starte min egen virksomhed op, ved siden af mit daværende arbejde. Idag - 2018 - arbejder jeg fuldtid i min egen virksomhed.

 For rigtig mange virksomheds ejere, er regnskabet et ekstra stykke arbejde ved siden af firmaet, som sjældent bliver modtaget med kys hånd. Ofte har man et familie medlem eller en ven som ved hvad debet og kredit er, og som derfor gerne vil hjælpe dig med dit regnskab. På den måde sparer du jo penge på bogføringen og føler måske at der så er styr på alle tallene. 

Men ofte kender disse personer ikke til de fradrag du måske går glip af. De er ikke sikre på hvornår momsen kan trækkes fra og hvornår den ikke kan. Og de kan ikke svare på om du måske skylder i skat når året er omme eller om du har betalt for meget og derfor får penge tilbage. 

Så på den ene side er pengene sparet i form af bogføring, men på den anden side er de tabt i form af missede fradrag eller ekstra skat. 

Jeg vil rigtig gerne undgå at du får nogle af disse overraskelser undervejs, og hvis du også selv synes det lyder som en god ide, så lad os tage en uforpligtende snak over en kop kaffe og finde frem til om der ligger et fremtidig samarbejde imellem dig og mig. 

Hvis du stadig sidder med spørgsmål som afgør om du vil mødes eller ej, så skriv endelig til mig og jeg vil være så behjælpelig som muligt. 

Venlig Hilsen 

Britt Poulsen 

Accounda - Regnskab & Bogføring 

Britt@Accounda.dk

Mobil: 28706404
 

i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af (160 points)

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.