Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leverandørvarenr. på Pakkeseddel og lagerkartotek

0
Hej.

Vil det ikek være muligt at gøre det sådan at man kan få leverandørvarenr. med på Pakkeseddel og evt. også inde på lagerkartoteket, så man kan se leverandørens varenr. der også og evt. søge på det.

Som det er i dag, er det kun brugbart når man laver indkøb.  Men ville være godt at få det med over i lager/ordre modulet også
i Forslag » Lagerstyring af (890 points)
status opdateret af 🔒
Hej Plouger

Dit indlæg har nu stået i ca. 14 dage og indtil videre er der ikke ønsker fra andre kunder vedr. at få leverandørvarenummer med over på pakkesedler og lagerkartotek. Vi får rigtig mange gode foreslag og vi prioriterer dem som kommer de fleste kunder til gode.

Jeg har derfor vurderet at det ikke er noget vi vil gå videre med lige p.t.

Som skrevet tidligere, så kan du evt. bruge din leverandørs varenummer som varenummer hos dig selv også. På den måde får du det over på pakkesedler etc.

Håber det kan være en løsning for dig. Du kan evt. ændre dine varenumre direkte i systemet, så du ikke behøver oprette dem igen. Du skal bare lige ind og give tilladelse til dette. Det gør du under det orange tandhjul/alle indstillinger og til venstre under kategorier og enheder/ændring af numre

1 Svar

Hej Plouger

Tak for dit indlæg som jeg nu har gennemlæst. Jeg kan godt se ideen med at få leverandørvarenr. med på andre ting end kun i forbindelse med indkøb.

Jeg lader dit indlæg stå her i 14 dage, så andre kunder kan kommentere på det. Herefter vil jeg så afgøre, om det er noget der skal tages videre med vores udviklere.

Du hører fra mig inden de 14 dage er gået.

Til din information kan jeg fortælle, at nogle af vores kunder simpelthen bruger leverandørens varenummer som deres eget varenummer også i systemet. Det kunne måske være en ide for dig også ?

Som sagt hører du under alle omstændigheder fra mig og så må du have en rigtig god weekend

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)