Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgning under Bankafstemning

+3
Modulet "Bankafstemning" er blevet opdateret her for ikke så lang tid siden, som gjorde den lidt mere brugervenlig, men problemet er nu at man ikke længere kan søge i det med ctrl+f. Den søger kun på de tal der ses på skærmen, og ikke blandt hele listen som man kunne før i tiden. Når man har en lang liste er det dejligt at kunne søge efter et specifikt beløb eller tekst.

 

Uddybning hvis ovenstående ikke gav mening - nu søger man med ctrl+f efter et beløb, men man får fejlmeddelsen, at den ikke kunne finde beløbbet. Hvis jeg så scroller lidt ned, finder jeg beløbbet. Hvis jeg så søger igen, så kommer den frem som at den er fundet. Før opdateringen kunne man søge efter beløbbet, og den ville så direkte finde frem til beløbbet selvom den lå helt i bunden af listen.
i Forslag » Andet af (150 points)
status opdateret af 🔒
Hej igen Ame

Jeg kan se at andre også bokser med denne udfordring der er opstået, så det er noget jeg lige vil tage videre til vores udviklere.

Jeg vender tilbage, så snart jeg ved noget mere

Du må have en rigtig dejlig dag
Hej Susan,

Er der kommet nogen opdatering?
Hej Ame

Vi har et møde med vores udviklere på mandag den 1. oktober, hvor jeg lige vil tage dette op.

Jeg skriver lige til dig, så snart jeg ved noget mere

Rigtig god weekend til dig
Den vil vi også gerne have op at køre igen.

Er der noget nyt Susan?

/AWA
Hej igen Ame

Nu har vi snakket med vores udviklere og efter bankafstemningens opdatering, som har forbedret hastigheden, er denne mulighed desværre ikke muligt mere.

Det du kan gøre er, at når du har åbnet bankafstemingen, så bladrer du ned til sidste side, så kan det lade sig gøre

1 Svar

Hej Ame

Tak for dit indlæg

Det kan jeg da godt se. Jeg prøver lige at undersøge nærmere, om man evt. kan ændre i dette.

Jeg lader lige dit indlæg stå her i 14 dage, for lige at se om der er andre kunder, det også boxer med denne udfordring

Du hører nærmere fra mig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)