Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Første indtastning i "tekst" overskrives..

+2
Hej,

Jeg er så glad over at se at det ser ud som om I har rettet fejlen, hvor første indtastning i feltet beløb, bliver overskrevet af efterfølgende tastninger, når man taster mange bilag lidt hurtigt efter hinanden. Det var virkelig en belastning, når man havde en masse bilag klar til indtastning! I hvert fald synes jeg slet ikke det driller mig for første gang i dag - i meget lang tid...

Jeg kan dog se at problemet stadig er der i Tekstfeltet. Altså når man taster og bruger tabulator til at komme frem, når man så kommer frem i tekst-feltet og det er et bilag med flere linier, hvor man gerne vil genbruge teksten, men måske tilføje mere tekst på nogle af linierne. Hvis man så taster "end", når man står i feltet for at skrive mere til, så markerer e-conomic feltet med blåt og når man så begynder at skrive det man vil tilføje, bliver hele feltet blot overskrevet, med mindre man sætter hastigheden ned på sin indtastning og det burde vel ikke være meningen. ;-) Hvis det er korrekt at det er rettet i beløbs-feltet, kunne det være virkelig dejligt, hvis det kunne rettes i tekst-feltet også!!!
i Forslag » Andet af (490 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Kirsten

Tak for dit indlæg. Jeg er rigtig glad for at det fungerer for dig med beløbs feltet.

Jeg kan informere dig om at vi har en så kaldt "Ticket" hos vores tekniske afdeling vedr. det andet problem med tekstfeltet. De holder mig løbende opdateret, så jeg vender hurtigst muligt tilbage til dig, når jeg ved noget mere.

Og jeg giver dig iøvrigt helt ret. Selvfølgelig er det ikke meningen at du skal sætte hastigheden ned

Jeg håber du må få en rigtig god weekend

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)