Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udløbsdato på tilbud

0
Kan der oprettes en udløbsdato på et tilbud? Når tilbuddet udløber skal det automatisk flyttes til en mappe der hedder "Tilbud udløbet".

Laver rigtig mange tilbud til private kunder og såfremt vi ikke hører fra dem inden for rimelig tid sletter vi tilbuddet, MEN så ringer de ind og vil gerne lige snakke om det tilbud vi sendte for LANG tid siden. Ville være så fedt at gamle tilbud bliver flyttet fra mappen "Tilbud", så mappen ikke bliver helt uoverskuelig.

Alternativt, oprette en mappe under "Tilbud" der hedder "Tilbud udløbet" og så en knap under tilbud man selv kan klikke på og flytte tilbuddet til "Tilbud udløbet".
i Forslag » Andet af (140 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg som jeg nu har læst.

Jeg vil lade dit indlæg stå her i 14 dage, for at se evt. andre kunders kommentarer til det.

Umiddelbart kunne du løse det på den måde, at du sletter de tilbud du har sendt fra tilbuds fanen efter de er "udløbet". Du kan altid finde dem frem igen i arkivet og som sådan er tilbud jo ikke noget som påvirker hverken lager eller bogføring.

Hvis du så skulle have brug for at konvertere - eller andet på et "udløbet tilbud", kan du tage en kopi af det fra arkivfanen

Jeg tænker at det måske kunne være en løsning for dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)