Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Omsætningsstatistik pr. lokation

+1
Vi arbejder med flere lokationer, hvor der udleveres varer fra. Primært drejer det sig om udlevering af varer fra et eller flere lagre og varer der leveres direkte fra en leveranadør til vores kunder (flydende lager el. undervejs lager).
Jeg ønsker at kunne køre en omsætningsstatistik - ja egentlig har jeg primært brug for en afsætningsstatistik - for at kunne konstatere hvor mange udleveringder der har været fra en lokation og hvilke varer der er udleveret pr. ekspedition.

Der er brug for at opgradere Economic betydeligt på det logistiske område.
lukket
i Forslag » Andet af (910 points)
status opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar
HeJ John,

Ingen tvivl om at du har ret i at den logistiske side af e-conomic ikke er vores stærkeste side. Det er der faktisk også en grund til og det er at det ikke er vores spidskompetence ligesom at produktionsstyring ej heller er vores spidskompetence.  Det ærlige svar er at det nok heller ikke i den nærmeste fremtid er noget der kommer på tegnebrædtet, omend jeg til fulde forstår dit behov   .

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
valgt som bedste svar af