Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Træk af liste over indbetalinger

0
Jeg sidder i en virksomhed hvor vi har konsulenter der skal have en provision oveni deres grundløn, denne skal beregnes ud fra de faktura som er bogført betalt - og her kommer udfordringen, datoen hvor pengene er gået i banken. Dvs. at omsætningsstatistikken ikke hjælper mig, da den trækker betalte faktura udfra datoen hvor faktura er bogført. Jeg har brug for at kunne trække en liste ift hvilken dato betalingen er bogført. Alle faktura har selvfølgelig påført en konsulent på forhånd.
i Forslag » Andet af (160 points)

2 Svar

Hej Christina og tak for dit forslag,

Jeg vil lade dit forslag ligge i ca. 10 dage. Det gør jeg for at se, hvor mange andre brugere, der beregner provision på denne måde og derfor også savner denne mulighed.

Afhængigt af efterspørgslen, så vil jeg tage min vurdering på det tidspunkt. Du hører fra mig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Christina,

Jeg kan godt forstå, hvad du gerne vil her.

Ideen i kun at aflønne efter betalte fakturaer er selvfølgelig en mere sikker måde at styre sin provision ud fra. Når det er sagt, så beregner langt størstedelen af vores brugere det ud fra omsætningen, hvilket fx omsætningsstatikken er rigtig god til.
Den måde du ønsker at gøre det på er ret specifik og derfor vil vi fokusere på forslag, som dækker bredere og gavner mange flere brugere.

Du skal have tak for at dele dine tanker med os, selvom det ikke lige blev i denne omgang vi tog det med videre :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)