Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektstyring

+1
Jeg har lige talt med supporten, som henviste videre hertil. Jeg søger en ekstra kolonne på projektkortet, hvor der kan tilføjes vores budget/tilbudpris, så vi hele tiden kan følge, om vi overholder budgettet. Vil det være en mulighed at få tilføjet?
i Forslag » Projektstyring af (170 points)

1 Svar

Hej Anette,

Mange tak for dit forslag. Når du gerne vil have tilføjet et budget/tilbudspris, hvordan skal det så dele ud på projektkortet? Du kan nemlig under stamoplysningerne på projektet angive en 'fastpris'.

Det er ikke en bindende pris i den forstand, men bare et felt til jeres eget brug. Her kunne i skrive tilbudsprisen og den vil så optræde øverst på projektkortet. Hvordan vil det virke for dig? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Jesper

Det hjælper desværre ikke med en fast pris, da det skal deles op i flere forskellinge ting. Se vedhæftede projektkort. Jeg har brug for indtastning af timeforbrug samt flere forskellige udgiftsposter. Jeg kan desværre ikke se, at jeg kan vedhæfte projektkortet herinde, så du kan se, hvad jeg mener.

Først og fremmest, så vil jeg lige vise dig, hvordan du uploader et billede: 
Der kan du lægge billeder op af fx et projektkort.

Når det er sagt, så kan jeg godt forstå, hvad du mener i forhold til bedre at kunne budgettere mere specifikt end bare en fastpris. Jeg vil dog sige, at det ikke er noget vi har hørt ret meget til før, så i første omgang er det ikke en af de forslag jeg vil gå videre med. Jeg kan sagtens forstå, at det ville give mening, men det bliver ikke lige i denne omgang. 

Et lidt løst bud på en alternativ løsning er noten på projektet. Du kan på alle projekter tilføje en note under 'flere'. Der kan du skrive budgettet ind. Jeg ved godt det ikke er en kolonne og ikke er opstillet som du gerne vil have det, men det vil trods alt være det bedste bud på en løsning nu og her.

Mange tak for at bidrage med dine tanker, selvom det ikke lige blev i denne omgang.

Rigtig god dag :) 

 

Hej Jesper. Du giver et bud på en alternativ løsning med en note på projektet. Bliver noten vist på projektkortet? Jeg savner lidt vejledning i at bruge noten i den forbindelse

Hej Anette,

Det kommer ikke med projektkortet. 

I forhold til forklaring, så kan denne artikel måske hjælpe.

Hvis det stadig ikke er klart, så må du endelige sige til.

Rigtig god weekend :) 

Hej Jesper

Jeg står med en ny bestyrelse i Pro Montage, som har en klar forventning om, at vi kan få vores ønske implementeret i E-conomic mht. budgettal på projektkortet. Du har sagt, at I ikke vil prioritere det. Kan vi betale os fra, at I får det implementeret inden for overskuelig fremtid? Jeg vil være så træt af at skifte økonomisystem. VI ER KLAR TIL AT BETALE.

Hej Anette, 

Jeg kan godt mærke på jer, at det er ret vigtigt for jer at få dette.

Jeg vil dog holde fast i, at man ikke hos os kan købe sig til forbedringer. Det vil bryde med alle de principper jeg har i forhold til nye forslag. Jeg afviser ikke forslag på baggrund af, at de ikke giver mening. Jeg afviser dem fordi vi har et begrænset antal af udviklere til at løfte opgaven. Vi kan simpelthen ikke nå alt. 
Jeg vil altid prioritere de forslag, som gavner flest mulige, mest muligt. Hvis vi tillod betaling, så ville det bryde mod det princip jeg har opstillet for alle andre brugere. Det vil jeg ret klart stå fast på. Jeg tæller ikke kroner og øre. Jeg tæller værdi og brugere smiley

Når det er sagt, så har vi partnere, der enten har funktionaliteten, eller med glæde udbygger den mod betaling. Jeg er ikke ekspert i alle vores partnere, men du kan kigge i vores market eller på vores hjemmeside. Du kan også ringe til det her nummer: 78 79 19 55. 
Det er vores eksperter i, hvilken løsningen, der passer jer bedst. På den måde kan du godt betale dig fra en anden løsning, der kan opfylde dine behov. Alle løsninger er integreret til e-conomic. Jeg håber det kan hjælpe dig videre, så du finder den løsning, der passer jer bedst muligt.