Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning, valg af poster, der skal overføres.

+2
Hej,

Jeg har i visse tilfælde flere hundrede nakposteringer og kan godt lide at tage en smule ad gange (10-15 poster). Det ville være rart om man kunne vælge den øverste og holde shift nede og vælge den nederste så alle i mellem bliver valgt, i stedet for at skulle ramme de små tjekbokse adskillige gange.

Mvh Dennis
i Forslag » Andet af (240 points)
Hej Dennis

Super ide, bare var min

mvh
Finn
e-consultic

2 Svar

Hej Dennis,

Det er helt fair, hvis du gerne vil gøre det på denne måde. Jeg vil lade dit forslag ligge i en uges tid, så andre kan byde. Du hører fra mig igen :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Dennis,

Dit forslag har nu ligget herinde i et stykke tid.

I forhold til efterspørgslen efter dette, så er det noget vi har hørt lidt til, men ikke ret meget. I foråret gik vi i gang med at kigge på at forbedre bankafstemningen. Jeg lavede et forslag (24408), hvor vi efterspurgte, hvilke funktioner jer brugere manglede. På baggrund af dette udbyggede vi og forbedrede bankafstemningen.

I og med vi lige har forbedret på bankafstemningen, samt at dit forslag ikke er lige så efterspurgt som andre forslag vi har, så vil vi for nu ikke arbejde videre med dette. Jeg kan sagtens se ideen i det, så måske det kan blive relevant i fremtiden. For nu kigger vi andre steder hen i programmet.

Mange tak for byde ind med forslag. Det er altid værdsat :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)