Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning - Checkbokse for små

0
Jeg ved ikke om det har ændret sig med jeres nye layout i bankafstemning, jeg synes ikke jeg har lagt mærke til det før.

Kan i ikke gøre checkbokserne større når man skal vælge nogle posteringe til afstemning. Eller også kunne checkboksen blive krydset af når man bare trykker på linjen.

Alle de andre checkbokse i har i f.eks. kassekladder er dejligt store.

Er bare et luksus problem, kunne dog være rart.

Mvh Kristian
lukket som en kopi af: Tilrettelse af nyt design
i Forslag » Andet af (430 points)
lukket af 🔒

Hej Kristian, 

På baggrund af den feedback vi har fået på bankafstemningen, så har vi nu rettet layoutet til. Jeg håber meget det giver en bedre oplevelse! 

I forhold til din feedback, så er boksen ikke blevet større at se på. Vi har dog lavet en ændring i forhold til et usynligt felt rundt om knappen. Hvis du rammer lidt ved siden af knappen, så vil den stadig blive aktiveret og et flueben sættes. 

Super fedt du kommer med feedback til os. Jeg håber du er glad for ændringen! :)

1 Svar

Hej Kristian, 
Super fedt du vil gøre os opmærksomme på, at du mener firkanterne er for små.

Det er noget vi har hørt før og derfor vil jeg prøve at vende den med vores udviklere og give dem feedback på det. 

Jeg lukker forslaget med henvisning til et andet, da de omtaler samme problemstilling. Jeg skal nok vende tilbage, når jeg ved mere :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)