Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Auto-forslag fryser!

0
Hej.

Jeg er en rigtig glad og flittig bruger af autoforslag. Jeg føler dog at det inden for det seneste halve år har fået problemer med svartiden. Jeg har før kørt mange poster, dog med lang svartid. Har egentlig heller ikke noget imod at vente 5-10 minutter, mens den arbejder. Men den er begyndt at fryse fast ved mange poster. Helt hvor mange poster den kan løse uden at fryse, har jeg ikke styr på. Men +700 poster er ikke muligt mere.

Jeg håber at I vil prøve at kigge på det, da det er en fantastisk funktion! Og som sagt, gør det ikke noget at der er lang svar tid, bare den ikke fryser :).
i Spørgsmål » Andet af (480 points)

2 Svar

Hej Mikael og mange tak for at skrive til os.

Det undrer mig lidt den gør det ved 700 poster, eller deromkring.

Jeg vil derfor høre om jeg ikke må komme med ind på din aftale og teste det lidt? Så kan jeg prøve at se, hvad der sker og vise vores udviklere det.

Hvis du er frisk på det, så får jeg adgang ved at du går ind under det orange tandhjul -> alle indstillinger -> administrator -> søg efter 1109275 (jesper mieritz) og så trykker på manden med fluebenet.

Du må gerne lige skrive herinde, hvilken måned det drejer sig om, så jeg er sikker på, at jeg kigger det rigtige sted.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)

Hej Jesper

Så er der adgang ;)

Jeg har været i kontakt med chatten 2 gange omkring problemet, så nu ville jeg prøve her :)

Der ligger lige nu 765 poster inden på juli måned på konto 5820.

Jeg er ret sikker på at jeg i vinter har været oppe på +900 poster, hvor det har virket.. Trods lidt ekstra svartid.

 

Spørgsmål af (480 points)
Det er super. Jeg er allerede gået i gang med at kigge på det, men jeg har endnu ikke fundet en forklaring.

Jeg prøver at grave lidt i det og så jeg vender tilbage :)
En lille opdatering igen.

Det lykkedes mig at få den til at lave forslagene og det tog ikke mere end 30 sek - 1 min.

Den triste besked er, at jeg ikke har fundet ud af, hvorfor det skete endnu. Jeg har selvfølgelig ikke bogført noget, så der er ikke ændret noget.

Det gør jeg gør nu er at sende det hele videre til vores udviklere og så tager de den derfra. Jeg skal nok vende tilbage når de giver en opdatering :)
Hej Jesper

Jeg har faktisk også fået den til det et par gange i fredags. Men nu kan jeg ikke få den til det igen. ;)
Det er samme situation her. Jeg kan ikke rigtig forklare det, men jeg håber vi hurtigst muligt finder en løsning! :)
Hej Mikael,

Problemet er ikke helt løst endnu, men det virker som om det lykkedes flere gange. Det fejler stadig en del gange i Google Chrome. FireFox virker derimod hver gang. Det er i hvert fald vores oplevelse. Hvad sker der, hvis du bruger FireFox og oplever du det bedre i Chrome nu end du gjorde før?

Her antager jeg du bruger Chorme. Sig endelig til, hvis det er forkert :)
Hej Jesper

Normalt bruger jeg Chrome ;).
Jeg har lige prøvet 5 gange i FireFox, men jeg har ikke fået det til at virke.

Har du nogen tidshorisont på, hvornår du forventer at det bliver lavet? :)
Hej Mikael,

Lige nu har jeg ikke noget konkret. Vi er stadig i gang med at undersøge årsagen til fejlen. Jeg har derfor sendt til en mail med lidt information og et spørgsmål.

Hvis du står og skal videre, så kan jeg evt. godt trykke på forslaget og lægge det som kladde. Så kan du arbejde videre derfra. Funktionen virker jo som sagt i nogle tilfælde herinde :)